dijous, 25 de novembre del 2010

Pensa en algú que t'hagi transmès alguna cosa d'una manera tan profunda que sempre en duràs el senyal al cos.


Perdoneu, però no sé llegir el diari sense un bolígraf a la mà. És un llegat del meu sogre.

Vell subscriptor de La Vanguardia i entusiasta lector de diaris, es va queixar sempre del gruix de tantes pàgines. – Massa paper i massa pes- deia. A mi em va traspassar la seva taleia.

Si em deixeu un diari us el tornaré marcat, guixat. Quan fullejo el del bar, m’haig de contenir i no apropar la mà a la butxaca del bolígraf.

Jo agraeixo al meu sogre la transmissió de la seva dèria perquè m’ha ajudat a destriar i escollir entre la paperassa diària abans de posar-me a llegir

De veritat crec que és un tret transferit d’un home ordenat i capaç de separar el grà de la palla fins i tot en els escrits del diari.

Josep Quer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada