dimecres, 30 de març del 2011

SEMBLAVA UN SOMNI

Fes un text en què parlis d'algun fet que sigui real, però que t'hagi semblat un somni perquè, mentre et passava, semblava que tu no en fossis la protagonista. Hi hauran de sortir les dues expressions: ...com si jo no fos...(el teu nom)............... amiga de..................., la ...(el teu nom)............. la noia de.........................

Feia temps que preparava aquella trobada. Semblava un somni des del dia que, en un concurs radiofònic, vaig guanyar un sopar de regal al Bulli, amb el mateix Ferran Adrià d’amfitrió. La meva afecció per a la cuina i per a la recerca de noves receptes es veia culminada amb la il·lusió de conèixer i dialogar amb un dels grans xefs catalans.

Em vaig comprar roba nova i vaig procurar que, en conjunt, el meu aspecte reflectís al màxim el respecte que ell m’inspirava.

Però, a vegades, les coses no surten com un pensa, i dos dies abans de l’esperada cita vaig agafar un refredat que no em deixava ni respirar. Ara bé, el meu ànim no em va impedir de presentar-m’hi, amb tan mala fortuna que aquell vespre es va desfermar una tempesta de pluja i vent semblant a un huracà. Vaig arribar al restaurant enfebrada i xopa com un peix.

Vaig viure aquella vetllada com si jo no fos la M. Teresa amiga de la gastronomia, la noia captivadora d’aromes i sabors.

M. Teresa Aiguadé

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada